Bez kategorii

Sprawdź, jak zorganizować webinar i sprzedawać w internecie

• Zakładki: 40


Robienie webinarów jest jednym ze sposobów spieniężania posiadanej wiedzy i nabytych umiejętności, i to bez wychodzenia z domu – przez internet. Jak zorganizować webinar poprawnie? W jaki sposób sprzedawać produkty lub usługi nienachalnie, skutecznie? Dowiesz się tego, czytając niniejszy poradnik – zapraszamy!

Dlaczego warto robić webinary sprzedażowe?

Idea organizowania webinarów sprzedażowych nie jest niczym nowym. Dlaczego więc akurat teraz opłaca się to bardziej niż kiedykolwiek? Powodów jest kilka:

  • z uwagi na pandemię i długi okres przymusu pracy zdalnej do form pozyskiwania wiedzy przez internet takich jak webinary przekonały się nowe osoby, wcześniej stroniące od sieci,
  • w porównaniu z social mediami czy nawet blogami webinary mają znacznie dłuższy czas utrzymywania uwagi – średnio jest to 40 minut,
  • na webinary sprzedażowe zapisują się osoby realnie zainteresowane zakupem, nie zaś przypadkowe,
  • webinary nie mają ograniczeń co do rodzaju ani cen sprzedawanych podczas ich trwania produktów bądź usług.

Jak organizować webinary?

Jeżeli chcesz wiedzieć, jak zorganizować webinar, i interesują Cię szczegóły, kliknij link i przenieś się na stronę Magdaleny Pawłowskiej. W wyczerpującym, darmowym artykule specjalistka od biznesu porusza kwestie zbudowania zaufania, znalezienia wartości merytorycznej dla odbiorców i właściwej prezentacji oferty sprzedażowej wraz ze skutecznym wezwaniem do działania. Omawia krok po kroku kwestie, o które musisz zadbać, czy zrobić efektywny webinar sprzedażowy.

Artykuł powstał we współpracy z ekspertką od biznesu – Magdaleną Pawłowską.

Zdj. Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
197 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *