Robienie webinarów jest jednym ze sposobów spieniężania posiadanej wiedzy i nabytych umiejętności, i to bez wychodzenia z domu – przez internet. Jak zorganizować webinar poprawnie? W jaki sposób sprzedawać produkty lub usługi nienachalnie, skutecznie? Dowiesz się tego, czytając niniejszy poradnik – zapraszamy!
Dlaczego warto robić webinary sprzedażowe?
Idea organizowania webinarów sprzedażowych nie jest niczym nowym. Dlaczego więc akurat teraz opłaca się to bardziej niż kiedykolwiek? Powodów jest kilka:
- z uwagi na pandemię i długi okres przymusu pracy zdalnej do form pozyskiwania wiedzy przez internet takich jak webinary przekonały się nowe osoby, wcześniej stroniące od sieci,
- w porównaniu z social mediami czy nawet blogami webinary mają znacznie dłuższy czas utrzymywania uwagi – średnio jest to 40 minut,
- na webinary sprzedażowe zapisują się osoby realnie zainteresowane zakupem, nie zaś przypadkowe,
- webinary nie mają ograniczeń co do rodzaju ani cen sprzedawanych podczas ich trwania produktów bądź usług.
Jak organizować webinary?
Jeżeli chcesz wiedzieć, jak zorganizować webinar, i interesują Cię szczegóły, kliknij link i przenieś się na stronę Magdaleny Pawłowskiej. W wyczerpującym, darmowym artykule specjalistka od biznesu porusza kwestie zbudowania zaufania, znalezienia wartości merytorycznej dla odbiorców i właściwej prezentacji oferty sprzedażowej wraz ze skutecznym wezwaniem do działania. Omawia krok po kroku kwestie, o które musisz zadbać, czy zrobić efektywny webinar sprzedażowy.
Artykuł powstał we współpracy z ekspertką od biznesu – Magdaleną Pawłowską.
Zdj. Shutterstock