Nowoczesne technologie dla firm automatyzują pracę, co przekłada się na mniejsze koszty obsługi, redukcję ryzyka błędów i większą satysfakcję klienta. Należy do nich system CRM dla deweloperów voxCRM, który dzięki różnorodnym funkcjonalnościom pozwala efektywnie zarządzać procesami biznesowymi. Jak wybrać najlepszy CRM do firmy deweloperskiej?
CRM dla deweloperów – na co zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowania?
CRM dla deweloperów, który został stworzony z myślą o specyfice branży, to rozwiązanie kompleksowe, pozwalające skutecznie zarządzać wszystkimi procesami biznesowymi w firmie. Jest to możliwe dzięki modułom i funkcjom przystosowanym do obsługi marketingu, sprzedaży, płatności, zgłoszeń serwisowych czy odbioru nieruchomości. Nie znajdziemy ich natomiast w uniwersalnych CRM-ach, oferowanych firmom z różnych branż.
Ponadto dobry system CRM powinien być zintegrowany z aplikacją mobilną, która ułatwia pracę doradcom pracującym poza siedzibą firmy, a także komunikację klienta z firmą. Kluczowy jest również przyjazny interfejs, który ułatwi obsługę programu. Dodatkowym atutem będzie brak konieczności instalacji oprogramowania na komputerze – możliwość jego obsługi przez przeglądarkę jest znacznie wygodniejszym rozwiązaniem.
Aby wybrać najlepszy CRM dla firmy deweloperskiej, warto rozpoznać rynek, prosząc o oferty kilku dostawców, porównując możliwości oprogramowania, jego cenę oraz posprzedażowe wsparcie w zakresie aktualizacji.
Fot. Shutterstock.