Wyjazdy firmowe to nie lada wyzwanie dla organizatorów. Organizacja firmowego wyjazdu wymaga zaplanowania wszystkiego od A do Z – od określenia celu spotkania aż po wybór miejsca. Aby integracja idealnie łączyła przyjemne (część imprezowa) z pożytecznym (szkolenia), należy ją dokładnie przygotować i zorganizować wszystko z wyprzedzeniem. Podpowiadamy, jak krok po kroku zaplanować organizację integracyjnego wyjazdu firmowego.
KROK 1. Określ cel wyjazdu!
Po co i dla kogo organizujesz wyjazd firmowy integracyjny? Jaki jest cel całego wyjazdu? Integracja zespołu, świętowanie sukcesu lub rocznicy działalności firmy? A może szkolenie pracowników lub workation? W zależności od celu opracujesz inny program wyjazdu.
KROK 2. Zaplanuj szczegóły!
Kiedy znasz już charakter i cel wyjazdu, rozpocznij właściwe planowanie. Określ budżet, liczbę gości i jakie atrakcje chcesz włączyć w program integracji. Ile możesz wydać na wyjazd? To będzie wyjazd zagraniczny czy krajowy? Zapraszasz cały zespół czy tylko wybrane działy? Kiedy ustalisz już te elementy, możesz skupić się na atrakcjach. W tym przypadku możesz skorzystać z pomocy specjalnej firmy. Firmy eventowe organizujące takie wyjazdy mają w ofercie mnóstwo propozycji rozrywek i atrakcji, gotowych planów zajęć dla gości.
KROK 3. Wybierz miejsce!
Integracyjny wyjazd firmowy musi się gdzieś odbyć. Z wyprzedzeniem sprawdź dostępność interesującego cię miejsca. Wybierz lokalizację, która bez problemu pomieści cały Twój zespół i odpowie na wszystkie założenia i cele wyjazdu. Sprawdź, jakie możliwości obsługi gastronomicznej lub muzycznej będziecie mieli na miejscu. Czy w obiekcie są dostępne noclegi dla pracowników. Po tym kroku pozostaje już tylko czekać na wyjazd i dobrze się bawić!
Artykuł powstał przy współpracy z agencją eventową Projekt Efektywny.
Fot. Shutterstock