Początki prowadzenia firmy bywają trudne. Zanim klienci będą mogli przekonać się o tym, że nasz oferta jest najlepsza, muszą najpierw do nas dotrzeć. W tym celu należy zadbać o zaplanowanie strategii marketingowej. O ile w biznesie stacjonarnym możemy polegać na rekomendacjach i tzw. poczcie pantoflowej wśród lokalnych klientów, to działania online często budzą więcej obaw. Zupełnie niepotrzebnie! Prowadzenie biznesu internetowego stwarza wiele możliwości – najważniejszą z nich jest możliwość dotarcia do klientów w całej Polsce, a nawet na całym świecie. Ważne jest, aby poznać podstawowe metody działań w marketingu online.
Powiększ swoją wiedzę o marketingu online i zbuduj swoją markę
Prowadzenie biznesu – niezależnie czy działasz stacjonarnie czy w sieci – wiąże się z pewnymi trudnościami, które dzięki odpowiedniej wiedzy i doświadczeniu można z łatwością pokonać. Dlatego warto przygotować się i zaplanować strategię marketingową. W tym celu warto rozbudować swoją wiedzę – jest na to kilka sposobów, od publikacji książkowych, po blogi tematyczne. Ważne, żeby wiedza była aktualna (w przypadku marketingu internetowego zachodzą częste zmiany), a także przekazana w przystępny sposób. Dobrym źródłem wiedzy są podcasty o marketingu Magdaleny Pawłowskiej. W każdym odcinku zaproszony gość pomaga poznać dane zagadnienie, przedstawiając je z perspektywy własnych doświadczeń. Zaletą podcastów jest możliwość zdobywania wiedzy podczas jazdy samochodem, biegania lub wykonywania codziennych obowiązków.