Dla każdego przedsiębiorstwa niezwykle istotną kwestią jest budowanie świadomości marki, co niekoniecznie musi odbywać się wyłącznie przez promowanie usług i produktów na zewnątrz. Dość ważny element stanowi także samo wyposażenie biura. W jakie artykuły warto się zaopatrzyć?
Artykuły biurowe
Nietrudno się domyślić, że podstawowe wyposażenie biurowe powinno kojarzyć się z konkretną marką. Obecnie zamówić możemy nie tylko bloczki firmowe, teczki z logo czy papier firmowy, ale o wiele więcej artykułów. Prawdą jest, że każdy z nich będzie praktyczny i przyda się zarówno w firmie, jak i poza nią. Dobrym pomysłem będą profesjonalnie wyglądające kalendarze ścienne czy też segregatory.
Akcesoria promocyjne
Produkty takie jak długopisy z nadrukiem, notesy, smycze czy pendrive zastosowanie znajdą przede wszystkim jako elementy wyposażenia biura. Świetnie sprawdzą się również w formie akcesoriów promocyjnych. Niektórzy nie doceniają ich i uważają za zbyt przewidywalne, ale prawdą jest, że to nadal jedne z najskuteczniejszych narzędzi wykorzystywanych do zwiększenia rozpoznawalności marki.
Co z ubraniami pracowniczymi?
Czy warto umieszczać logo firmy na ubraniach pracowniczych? Odpowiedź brzmi — tak! Musimy jednak wziąć pod uwagę profil działalności przedsiębiorstwa. Do hoteli czy biur wybierzemy eleganckie koszule i marynarki, do restauracji t-shirty z firmowym nadrukiem, a dla pracowników wykonujących zadania terenowe lepiej będzie zamówić firmowe kurtki, bezrękawniki lub czapki z daszkiem.
Wykorzystanie artykułów biurowych oraz gadżetów opatrzonych logo firmy pomoże nam wesprzeć działania marketingowe i promocyjne dowolnego przedsiębiorstwa.
Artykuł powstał przy współpracy z drukarnią PrintExPress w Łodzi.
Fot. Shutterstock