Aplikacje mobilne dla wielu z nas stały się integralną częścią wirtualnej rzeczywistości. Bankowość internetowa, komunikacja, rozrywka, zakupy, nawigacja – to tylko niektóre z funkcji, jakie pełnią aplikacje mobilne. Aplikacja mobilna to rozwiązanie, które uzupełniają lub zastępują oprogramowanie na komputery – podobnie jest w przypadku aplikacji mobilnej voxCRM dla deweloperów – oprócz dostępnego systemu CRM na komputerze, istnieje również wersja na smartfony i tablety. Jakie funkcje znajdziemy w aplikacji mobilnej dla firm deweloperskich?
Aplikacja mobilna dla branży nieruchomości – obsługa marketingu i sprzedaży
Aplikacja mobilna dla branży nieruchomości uwzględnia wszystkie jej potrzeby. Należą do nich marketing, który – aby był skuteczny – musi być prowadzony w wielu kanałach jednocześnie oraz sprzedaż, która wymaga natychmiastowej i precyzyjnej reakcji handlowców. W aplikacji mobilnej dostępne są funkcje i moduły, które pozwalają nadzorować procesy w obu tych dziedzinach, np.:
- integracja z programami do marketing automation
- automatyczne aktualizowanie ofert
- integracja z kalendarzem i mailem
- historia kontaktu klienta
Te i pozostałe funkcje sprawiają, że pozyskiwane leady są wartościowe, a kontakt handlowca z klientem celowany w oczekiwania i potrzeby.
Aplikacja mobilna dla deweloperów – obsługa posprzedażowa
Sprzedaż nieruchomości kończy się tak naprawdę w chwili odbioru. Obsługa posprzedażowa jest więc ogromnie ważna i wymaga wiedzy, zaangażowania i efektywnego zarządzania procesami, takimi jak zgłoszenia serwisowe, zmiany lokatorskie, płatności czy odbiór nieruchomości. CMR dla deweloperów usprawnia obsługę posprzedażową, a aplikacja mobilna dodatkowo ją ułatwia. Ponadto daje możliwość szybkiego kontaktu klienta z firmą – w aplikacji mobilnej klient ma podgląd do potrzebnych dokumentów (np. faktur) oraz funkcje umożliwiające dokonywanie zgłoszeń serwisowych.
Aplikacja mobilna dla deweloperów – korzyści z wdrożenia
Dedykowana aplikacja mobilna dla firmy deweloperskiej, zintegrowana z CRM dla deweloperów, to kompleksowe narzędzie wspierające każdy etap kontaktu z klientem – od pierwszego zapoznania z ofertą, przez proces sprzedaży i zawieranie umów, aż po obsługę posprzedażową:
- zwiększa satysfakcję klientów, oferując im szybki i nowoczesny dostęp do informacji
- optymalizujesz pracę zespołów, automatyzując powtarzalne czynności i eliminując błędy wynikające z ręcznego wprowadzania danych
- zapewnia przewagę konkurencyjną, dzięki profesjonalnej obsłudze
Inwestycja w mobilne rozwiązania to dziś nie tylko kolejny kanał sprzedaży, ale przede wszystkim kluczowy element strategii digitalowej w branży nieruchomości.
Fot. Shutterstock.